Пропускане към основното съдържание

Маркетингова стратегия с инфлуенсъри



 

В какво се състои маркетинговата стратегия с инфлуенсъри?

Всеки бизнес в сферата на услугите или продажбата на стоки се стреми към увеличаване на продажбите и напредък сред конкурентите. Процесът на планиране и насочване на компаниите към към конкретни пазари и клиенти се нарича маркетингова стратегия.

В големите фирми има отдели, които се занимават с изготвяне на различни маркетингови стратегии. Други бизнеси наемат агенции за изграждане на успешна маркетингова стратегия. При малките бизнеси с ограничени възможности маркетинг стратегиите, в повечето случаи, се планират и реализират от самите собственици.

Маркетингът е дългосрочна стратегия и обхваща много дейности за поддържане на постоянна връзка с клиентите и постигане на растеж на бизнеса. 

Има ли разлика между реклама и маркетинг?

Рекламата и маркетингът са свързани помежду си и имат важна роля за популяризирането на различните стоки и услуги. Рекламата е част от маркетинга и нейната цел е да въздейства емоционално върху потребителите. Рекламната кампания е по-краткосрочна от маркетинговата и нейната цел е бързо въздействие върху аудиторията и рязко увеличение на продажбите в периода на рекламата.

Различните стратегии на маркетинга са насочени към към проучване и развиване на дълготрайни взаимоотношения с клиентите чрез добро представяне на продукта или услугата. Пример за рекламна кампания са рекламите по телевизията, радиата, билбордовете и социалните мрежи.

Пример за маркетингова кампания е предоставянето на промо кодове, сътрудничеството на бизнеса с блогъри или влогъри, развиването на партньорска афилиейт програма и много популярният в днешни дни маркетинг с инфлуенсъри.

Рекламата е част от маркетинга, който набляга на различни маркетингови стратегии за успешното развитие на бизнеса и поддържане на постоянната връзка с конкретна аудитория и потенциалните клиенти.

Защо маркетинговата стратегия с инфлуенсъри е важна за различните бизнеси?

Популярните хора имат много последователи в социалните мрежи и те имат потенциала да въздействат на аудиторията си. Известните лица са активни в различните медии и са търсени от компаниите за представяне услуги и продукти пред следващата ги аудитория.

Една от практиките за популяризиране на продукти от инфлуенсъри е публикуване на постове в Instagram, TikTok или YouTube и предоставяне на промо кодове за отстъпка за последователите им.

Написаните ревюта и дадените препоръки от инфлуенъра също спомагат за доброто позициониране на марка, продукт или услуга. 

Чрез създаването на съдържание и споделянето му със своите последователи инфлуенсърите се явяват посредници между бранда и потребителската аудитория. 

Важността на маркетинговата стратегия с инфлуенсъри е важна за бизнеса, защото достига до голям брой потенциални потребители. В зависимост от изграденото доверие между последователите и инфлуенсъра се стимулира активността на аудиторията за покупка на представените услуги или продукти.

Изборът на правилния инфлуенсър може много да помогне за разрастването на един бизнес. Качественото съдържание и ненатрапчивото му поднасяне в различните канали гарантира успехът на една бизнес колаборация. 

Не всеки провъзгласил се за инфлуенсър е подходящ за изграждането на една такава маркетингова стратегия. Инфлуенсъртвото стана толкова популярно, че всеки трети се определя като такъв. Неправилният подбор на инфлуенсъри кара много бизнеси да смятат тези маркетингови кампании за безуспешни! 

Маркетинговата стратегия е борба за продажби с основна насоченост към търговска печалба. Често стратегията за промотиране с инфлуенсъри не покрива очакванията на брандовете и не се постигат желаните продажби. Това разминаване в постигане на ръст в продажбите и възход на печалбата, след представено съдържание на последователите, демотивира не малко брандове за инфлуенсър маркетинга. 

Не винаги броят на последователите в социалните мрежи трябва да е фактор при избора на инфлуенсър за маркетингова кампания. Защото са известни случаи на купуване на последователи и неангажирана аудитория.

Намирането на подходящо лице, създаващо качествено съдържание за продукта или услугата ще привлече доверена аудитория и ще спомогне за поддържане на трайна връзка между бизнеса и потенциалните потребители сред последователите му. 

Инвестирането в добре подбран инфлуенсър може да направи една кампания успешна и с добри резултати. Различният начин на разпространение на бранда услугата или продукта сред феновете на следваното лице може да допринесе за повече продажби и удовлетвореност на бизнеса от вложеният бюджет.

Промотирането с инфлуенсъри е част от общия маркетингов микс за достигане до целевата аудитория и отбелязване на ръст на търговската печалба!


Популярни публикации от този блог

Какви чорапи са подходящи за хора с диабет и съдови увреждания на краката?

  До какви увреждания на краката може да доведе диабетът? Диабетът е хронично метаболитно заболяване, което може да доведе до сериозни усложнения в целия организъм. Едни от най-често засегнатите зони са долните крайници . Според данни на Международната диабетна федерация (IDF), всяка година нараства броят на хората, диагностицирани със захарен диабет, което прави темата за профилактиката на усложненията още по-актуална. Сред най-честите увреждания на краката при диабетици се открояват: --  Диабетно стъпало – хронично усложнение, характеризиращо се с наличие на рани, инфекции, а понякога и с риск от ампутации. --  Диабетна невропатия – загуба на чувствителност в краката, която затруднява усещането за болка, температура и натиск.  --  Нарушения в кръвообращението – водещи до лошо оросяване на крайниците и забавено зарастване на рани. --  Съдови увреждания – засягат както малките, така и големите кръвоносни съдове. --  Подуване на стъпалата и глезени...

Какви са рисковете за вените на краката при дълго пътуване?

 Какви рискове за вените на краката крие дългото пътуване? Дългите полети със самолет могат да провокират съдови проблеми и венозна недостатъчност. Сред най-честите рискове за вените на краката са:  - дълбока венозна тромбоза,  - венозна недостатъчност, - подуване на краката и поява на оток,  - усложнения на разширени вени, Един от факторите, оказващи рисково влияние на вените при дълго пътуване със самолет, автомобил, автобус или друг транспорт, е намаленото движение и статичната поза на краката. Продължителното седене в една поза забавя кръвообращението и вените не могат да функционират правилно. Непълноценното връщане на кръвта от вените на долните крайници води до задържането й и подуване на краката. Това състояние на нарушена циркулация на кръвта и застой във вените на краката е известно като венозна недостатъчност. Друг рисков фактор за вените при няколко часово пътуване по въздух е налягането в кабината на самолета. Поддържаното налягане в самолета е по-ниско ...

Какви са ползите от волейбола за развитието на децата?

Какви са ползите от волейбола за децата? Волейболът е отборен спорт, който развива физически качества в децата като бързина, гъвкавост и сила. Редовните волейболни тренировки повишават детското физическо здраве, подобряват координацията и увеличават мускулната сила. Друга полза от волейболната игра е изграждане на умения за екипна работа при децата. В колективните спортове децата се учат да комуникират и да разчитат едно на друго. Победите и неуспехите във волейбола са резултат от екипната работа на играчите. Така децата заедно споделят радостите и разочарованията от волейболните срещи. Развиването на социални умения и екипна работа помагат на децата и в живота извън спорта. При децата, спортуващи волейбол се наблюдава устойчива психическа издръжливост. Постигнатите успехи на игрището повишават самочувствието и самоувереността на децата. Детската ангажираност с тренировки и състезания по волейбол  учи децата на дисциплина и отговорност, което им помага в училище и на по-късен етап ...

Скъсяване на крака след смяна на става - ортопедични стелки за изравняване

Колко стави годишно се сменят? Според Американския регистър за смяна на стави в САЩ годишно бройката на имплантираните коленни стави надхвърля 800 000, а на тазобедрените сменени стави надхвърля 1 милион Очакванията там са ортопедичните операции за ендопротезиране значително да нараснат. Според съществуващите регистри в Европа броят на сменените тазобедрени и коленни стави е висок. Броят на ставните операции за 2020г в някои страни може да се види в статистиката . На какво се дължи високият брой на протезирането?  Модерният свят с все-по голямо обездвижване е предпоставка за затлъстяване на населението. Трупаните излишни килограми натоварват прекомерно ставите и ускоряват тяхното износване. Стареенето и различни заболявания на ставите налагат необходимостта от ставна артропластика. Какви усложнения могат да се срещнат при протезираните пациенти? Често след смяна на колянна или тазобедрена става се наблюдава промяна в дължината на краката и куцане. Скъсяването на крака след ендопро...

Как да защитим ръцете си от удар с волейболна топка?

Кои са най-често срещаните наранявания на ръцете във волейбола? За някои волейболът е любима игра с топка, а за други е професионално занимание. Като всеки един спорт и волейболът си има своите правила на игра.  Волейболът е динамичен спорт, в който са необходими здрави ръце. Когато мислим и говорим за този спорт веднага се сещаме за волейболната топка и мрежата, през която тя се прехвърля. Удрянето и посрещането на топката за волейбол се осъществява от играчите с ръце. Силата на удара с волейболната топка се усеща осезаемо в ръцете на играчите.  Многократните удари от топката за волейбол по ръцете на волейболистите причинява болка в ръцете. Системното удряне от волейболната топка по време на тренировка не рядко е причината за болка и подуване на ръцете на играчите. Силният удар от волейболната топка травмира ставите и мускулите на ръката, което е болезнено и дискомфортно.  За предотвратяване на спортните травми във волейбола от удар с топка се използват предпазни ръкави ...