Пропускане към основното съдържание

Бизнес сътрудничество с блогъри

Как си взаимодействат блогърите и бизнесите?

Социалните мрежи намират място в ежедневието на голяма част от населението в света - за следене на модни тенденции или информиране по различни теми.

Някои създатели на съдържание използват онлайн средата, за да забавляват и да привличат последователи. 

Други контент автори използват електронните медии, за да информират общността или да й влияят. 

С оглед на формата на съдържанието криейтърите на дигитално съдържание биват инфлуенсъри, блогъри или влогъри.

Всеки бизнес може да си партнира с блогъри. Изборът на създатели на дигитално съдържание за колаборация зависи от поставените цели и изградени маркетингови стратегии.

Какви модели на колаборация между бизнес и блогъри са най-често използвани?

Бизнес партньорствата с блогъри имат различни аспекти в зависимост от ролята на автора на текстови постове. 

Един от моделите на партньорство между бизнесите и собствениците на блогове е бранд амбасадора. Той е дългосрочен партньор на компанията и спомага за генериране на повече продажби чрез репутацията си в съответна дигитална медия. 

Друг модел на партньорство между контент криейтър блогър  и бизнес е публикуването на платен пост в блога. Спонсорираните публикации в електронната медия промотират даден продукт или услуга. Този тип колаборация е много успешен за контент маркетинга за по-широко застъпване на таргет групите. Например един блогър, пишещ за здраве и здравословен начин на живот, може успешно да си партнира с онлайн магазин, продаващ ортопедични стелки и различни аксесоари за обувки. Друг пример за възможна колаборация е между моден блогър и електронен магазин за дрехи и обувки.

Сред популярните модели на сътрудничество между автор на уеб текстове със собствена страница и бизнеси е създаването на продуктови отзиви и ревюта за услуги. При това сътрудничество блогърът може да постави в текста връзки, водещи към страницата на компанията.

Външните връзки от правилни уебсайтове са ефективен начин за изграждане на качествен линк билдинг и SEO оптимизация на уебстраница.

Друг вариант за партниране между създатели на съдържание и брандове е афилиейт маркетинга. В нашата страна тази практика не е широко застъпена и интересът към партньорския маркетинг е слаб.

Как може бизнес партньорството с блогъри да даде резултати?

Партнирането със собственици на блогове може да има преимущества в дългосрочен план. Някои от ползите в сътрудничеството между автори на публикации в собствени блогове и брандове са:

- афилиейт продажби, генерирани през поставени проследяващи връзки в поста

- популяризиране на бизнеса и създаване на повече потенциални клиенти

- по-добро класиране на бизнес страницата в интернет чрез идващи линкове от външни сайтове - линк билдинг

- лесна разпознаваемост на марката

- засилване на органичния трафик и генериране на потенциални клиенти

- SEO оптимизиране на страниците в търсачките

В основата на успешното партньорство е изборът на подходящия блогър и създател на стойностно съдържание! 

Как се измерва успехът на колаборация с блогър?

Измерването на успеваемостта на партньорството с блогър показва възвращаемостта на инвестицията. В предвид постигнатите резултати може да се прекрати сътрудничеството между създателя на дигитално съдържание и компанията или да се задълбочи. 

Всеки собственик на блог, чрез инструментите на google search console,  може да покаже SEO оптимизация на създадените текстове и ефективното присъствие в интернет.

В зависимост от целите на кампанията метриките за отчитане на успеха могат да бъдат:

- по-голям трафик

- повече регистрации

- увеличаване на продажбите

- нарастване на последователите

- конверсии и обратна връзка

Ясно посочените статистики помагат на бизнеса да се ориентира и разпредели ресурсите си. 

Включването на блогъри в партньорска програма ще допринесе за растеж на бизнеса Ви и генериране на повече продажби! 

Ако търсиш партньорство с опитен автор на съдържание блогър, пиши ми, за да обсъдим възможните варианти за взаимоизгодно сътрудничество.








Популярни публикации от този блог

Скъсяване на крака след смяна на става - ортопедични стелки за изравняване

Колко стави годишно се сменят? Според Американския регистър за смяна на стави в САЩ годишно бройката на имплантираните коленни стави надхвърля 800 000, а на тазобедрените сменени стави надхвърля 1 милион Очакванията там са ортопедичните операции за ендопротезиране значително да нараснат. Според съществуващите регистри в Европа броят на сменените тазобедрени и коленни стави е висок. Броят на ставните операции за 2020г в някои страни може да се види в статистиката . На какво се дължи високият брой на протезирането?  Модерният свят с все-по голямо обездвижване е предпоставка за затлъстяване на населението. Трупаните излишни килограми натоварват прекомерно ставите и ускоряват тяхното износване. Стареенето и различни заболявания на ставите налагат необходимостта от ставна артропластика. Какви усложнения могат да се срещнат при протезираните пациенти? Често след смяна на колянна или тазобедрена става се наблюдава промяна в дължината на краката и куцане. Скъсяването на крака след ендопро...

Лимфедем на ръката - причини и терапии

  Какво е лимфедем? Лимфедемът е състояние на подуване поради задържане и натрупване на лимфна течност в тялото. Лимфните възли действат като дренаж в тялото и през тях преминава лимфата. Когато има отстранени или запушени лимфни възли се нарушава оттичането на лимфната течност. Лимфотокът е нарушен и лимфната течност започва да се натрупва в различни части на тялото. Най-често лимфна течност се задържа в ръцете и краката, но не е изключено да се застоява течност и в други части на тялото. Застоя и натрупването на лимфа предизвиква подуване на ръката. Това състояние на лимфен оток на ръката е лимфедем. Лимфедемът на ръката е заболяване, което прогресира без лечение и води до намаляване на подвижността, дегенеративни изменения на ставите и възпаления. От какво се получава лимфедем? Лимфедемът се развива в резултат на увредена и запушена лимфна система. Сред най-честите причини за поява на лимфедем на горен крайник са операциите и лечението на рак. Лимфедемът може да възникне...

Хотел Executive Business Бари Италия

  Къде отседнахме в Бари за две нощувки? Семейно решихме да позагреем на плажа  Lido San Francesco  в Бари преди лятната ни почивка в България. За краткото си плажуване използвахме един от уикендите на юли и търсехме хотел за настаняване с добра локация и лесно придвижване до градските плажове.  Така избрахме хотел Executive Business и си направихме резервация през платформата букинг. Пристигнахме сутринта в Бари, хванахме влак от летището до Bari Centrale, а след това се качихме на автобус 53, който спира в близост до хотела. Към 09.30 вече бяхме на адреса на това място за настаняване.  Този хотел го открихме трудно, защото нямаше никаква табела с името, а имаше само номер 201 на сградата. За придвижване използваме google maps и според него ние бяхме пред хотела. На входната врата имаше стикер CH и нищо друго. След дълго умуване решихме да влезем вътре и да попитаме това ли е мястото с нашата резервация. С влизането в хотела от ляво имаше малка рецепция, а от д...

Adidas - от чифт маратонки до лично ивестиране в акции на компанията

Защо се започнах ежедневно да ходя с маратонки? От няколко години насам ходя основно с маратонки и когато трябва да сложа по-елегантна или официална обувка е истинско изпитание за краката ми. След фрактура на тарзални кости се наложи да подменям обувките си и да търся комфорт за краката си сред маратонките. Поставянето на ортопедични стелки беше неизбежно за превенция от нова травма,а спортните обувки са по-широки от елегантно-официалните и затова предприех подмяна. Оглеждайки различни модели и марки маратонки в онлайн магазините си харесах един модел на адидас. Поръчах си обувките от чужд електронен магазин и въпреки меренето на стъпалата нещо не улучих размера.  Когато ходех с тях по-дълго време започваше да ми става неудобно на краката и да се появява болка отдолу на стъпалата. Вярно че бяха хубави и модерни маратонки, но ги ползвах рядко и като представителни. След като костите на стъпалото заздравяха, започнах да търся устойчив комфорт при ходене – не само чрез по-широки спорт...

Обяви за работа в социалните мрежи и изкарване на пари в интернет

  Как можем да си докараме допълнителни доходи от социалните мрежи в интернет? Има различни начини за увеличаване на дохода ни чрез изпълнение на възложени ни задания в интернет пространството. Но има и голям риск от подхлъзване и попадане на измамни схеми за доходоносна работа. В търсенето на работа в социалните мрежи трябва да бъдем нащрек и да сме много предпазливи, защото реално не знаем кой е срещу нас и каква е истинската му цел! Например в различни групи разни профили пускат обяви, че търсят хора за виртуален асистент или за качване на продукти в онлайн магазин и комуникация с клиентите. Но детайли за тази работа дават на лично съобщение. При такава обява трябва да ни светне червена лампичка, че нещо не е наред. От любопитство съм писала по такава обява и разбрах, че трябва да инсталирам телеграм, да гледам някакви видеа и да кликам върху някакви линкове, което завърши с докладване на профила. Но има и много реални предложения, от които наистина можем да си докараме по някой...