Translate

Почивка в Сиде Турция - Хотел Kamelya Selin

Половин век аз съм предпочитала да почивам на нашето българско Черноморие. Но доживях да стана юбилярка и моите най-близки хора решиха да ми подарят почивка в Турция. И така аз получих незабравима почивка със съпруга ми в Сиде.

Подаръкът ми пътуване със самолет от София и беше 7 нощувки в хотел Kamelya Collection Sentido Selin с ултра ол инклузив и стая с изглед към морето.

Септември 2023 година беше и моята първа почивка в чужбина. Бях малко притеснена как ще се оправим на това пълно с хора летище в Анталия и въобще как ще бъде  организирана почивката.

Полетът от София до Анталия беше рано сутринта. Имаше много хора за полета, но успешно излетяхме и след кратък полет кацнахме на турското летище. И там имаше много народ да се реди за паспортна проверка. Минахме я и видяхме обозначенията къде да си търсим куфарите с регистрирания багаж.

Взехме си куфарите и се отправихме към мястото с бусчетата за трансфер до хотела в Сиде. Малко почакахме, докато се съберем всички по списъка на представителката от турската фирма Калипсо. Като бяхме в пълен комплект потеглихме към нашия хотел.

Пътувахме около 40 минути и бяхме разтоварени пред Хотел Камелия Селин. От хотела ни посрещна мила девойка и ни насочи към рецепцията. Регистрирахме се и трябваше да изчакаме, докато ни настанят.

Уплътнихме времето до настаняването в стаята с пиене на напитки на външния бар в близост до басейна. Направихме бърза опознавателна разходка на територията, която се оказа не малка. Освен хотел Селин в този комплекс са хотел Фулия и хотел Айшън, известни като Камелиите. Останах очарована от това прекрасно място.

На хотел Айшън рецепцията е открита и стаите за настаняване са в ниски постройки. Клиентите с багажите бяха извозвани с малко камионче до различните ниски сгради. Ние си взехме по едно кафе и една бутилка с вода и поседнахме в тази открита рецепция. Оказа се, че може да се използват басейните, ресторантите, сладкарниците и баровете в целия комплекс без значение в кой от трите хотела си настанен.

Имахме още време до настаняването и отидохме до плажа, който е на една пешеходна алея разстояние от хотела. Общо взето излизам от хотел Селин минавам покрай басейна и бара слизам по няколко стълби пресичам пешеходната алея и съм на плажа.

До алеята пред плажа има красиви къщички, където обичах да сядам на шезлонг пред някоя от тях.

Първото ми впечатление от плажа беше чистотата и наличието на много кошчета, които не преливат от боклуци. Плажът е със ситен пясък и има плавен преход в морето. Не се плаща допълнително за чадър шезлонг с матрак и плажна кърпа, защото това се предлага от хотела.

Другото нещо, което ми направи веднага впечатление е наличието на тоалетна, която се чисти по график на 30 минути и се сменят консумативите като тоалетна хартия и сапуни за мивките.

На плажа има 2 бара с масички и ние седнахме да изпием по едно сокче.

Пиейки си доволно от безалкохолното и разглеждайки плажа съзрях обособено място на платформа за хора с увреждания. И веднага си казах, ехаа тези не са в ЕС и не говорят за достъпна среда, но са помислили за хора в неравностойно положение да имат достъп на плажа и да им се оказва помощ, когато имат нужда.

С това почти си отговорих на въпроса защо Турция има толкова добре развит туризъм.

Стаята ни беше с изглед към морето и беше прекрасно да гледаме плажа и вълните.

В стаята имаше безплатен сейф и хладилник с безалкохолни бира и вода. Този мини бар се зареждаше всеки ден и беше безплатен. Има и смарт климатик, който спира да работи при отворена врата на терасата.

От хотела предоставят хавлии и те се сменяват ежедневно. На всеки 3 дни ни се сменяваше спалното бельо. Стаята и санитарното помещение се чистеха всеки ден.

Радвахме се през целия си престой на чисто море без водорасли и без плуващи боклуци във водата. Има рибки, които леко щипват и мен първия път ме стреснаха и уплашиха. След това забелязах, че уплашени от плуващите рибки има и други плажуващи, незнаещи за тях. Вярно по-солена е водата и се вижда солта по кожата след излизане от морето, но пък е чисто и плажът е поддържан чист.

Изхранването на гостите на хотел Камелия Селин ставаше в един основен ресторант, един външен бар за хранене и бар на плажа с разни неща за хапване.

Храната беше обилна и разнообразна. Можеш да си поръчаш чай, мляко, кафе или безалкохолно със закуската. За обяд и вечеря можеш да си поръчаш чаша вино, бира или вода.

Също така има сладкарница с турските изкушаващи десерти. Имаше и хладилници със сладолед, които бяха в близост до плажа.

В този хотел предлагат и детска кухня за малките си гости.

От бара около басейна и единия от двата на плажа може да се поръчва алкохол или коктейли. Моят съпруг ми поръча аперол шприц в един от дните около басейна.

И така в приятно изживяване на всеки един момент дойде и краят на подарената ми почивка.

Вечерта преди деня на напускане ни информираха от рецепцията в колко часа ще ни е полета от Анталия до София и в колко часа трябва да чакаме пред хотела за трансфера до летището.

Туристическата агенция, от която беше купен пакета си свърши работата качествено и бих ползвала техните туристически услуги за други пътувания.

Партньорската им фирма от турска страна Калипсо Тур Анталия също се погрижиха за нашето безпроблемно преживяване. От  Calypso Tour Antalya служител се срещна с нас в хотела, предложи ми мероприятия, в които по желание можехме да се включим. Също така ни даде телефона си в случаи на нужда или някакви въпроси да я потърсим.

Доставихме си радост с гледане на свтлинното шоу The land of legends с перфектната организация на Calypso Tour Antalya

Този светлинен спектакъл ни достави истинска радост, а въздействието на това водно шоу е неповторимо!

Такова обслужване и такова отношение към клиента заслужава адмирации.

Тръгнах си с чувство на удовлетвореност и щастие от престоя си в Хотел Камелия Селин Сиде Турция.

След това посещение в Сиде Турция си дадох отговор на въпросите: Защо хората предпочитат Турция пред България за своята почивка?! Сред предимствата за мен и моето семейство за място за почивка в Турция са: безупречно обслужване и отношение към гостите; чист и поддържан плаж със ситен пясък шезлонг и чадър; предоставяне на плажни кърпи; чиста вода в морето без плаващи боклуци и водорасли; ултра ол инклузива е наистина такъв!