Пропускане към основното съдържание

Реклама с промоционален код



Маркетингът като термин датира от XX век и до ден днешен търпи развитие. В най - общи линии маркетингът е съвкупност от предприети действия, с които да се повлияе върху потребителите и те да закупят стоки или услуги от рекламираната фирма. 

Първоначално маркетингът се е свързвал с проучване на пазара и потенциалните възможности за предприятията да пласират своите продукти и услуги на този пазар. 

Един от основните инструменти на маркетинга е промоционалният код за отстъпка. Промо кодът помага за промотиране и утвърждаване на търговска марка и нарастване на покупката на стоки и услуги. 

Едно от основните действия на маркетинга е рекламата или популяризирането на продукт или услуга. Брандовете все повече си партнират със създатели на съдържание например блогъри, за да ескалират известността и разпознаваемостта на съответната търговска марка. За успеха на една рекламна кампания съществен фактор е достигането до голяма целева аудитория и последвалите действия от споделеното съдържание сред последователите. 

Чрез промо код за отстъпка един успешен блогър може да монетизира блога си. Например за писането на статия за определен продукт или услуга за даден онлайн магазин, блогърът може да се договори за промо код със собственика на бизнеса. Използването на кода за отстъпка от последователите му може да му трупат суми, които да му бъдат изплащани като комисионни. Поставянето на линк в блог статия ще увеличи трафика към конкретен сайт или продукт, срещу което блогърът може да си осигури доходност.

 Предоставянето на код за отстъпка за последователите на блогъра е добър вариант за дългосрочна колаборация. Прилагането на кода може да бъде взаимоизгодна съвместна работа между създателите на текстови услуги и онлайн магазини.

Промо кодовете могат да бъдат доходоносен инструмент и за администратори на групи във фейсбук с голям брой членове. Някои администратори предпочитат марките да заплатят определени суми, срещу рекламна публикация в тяхната група. Повечето брандове и страници предпочитат да си спестят такава неаясна инвестиция, защото тяхната цел е масово реализиране на продадени услуги и стоки, а не само трафик. 

Маркетинг промо кода може да намери приложение и в събирането на средства за сдружения или фондации. Договаряйки се с онлайн магазин, предлагащ продукти свързани с целите или каузата на ЮЛНЦ, тези нестопански организации ще намерят лесно нови дарители. Почти всеки бизнес ще се съгласи да дарява сумите, натрупани от използването на предоставения промо код за отстъпки сред членовете на различните организации.  

Рекламата като маркетингова услуга се оказа предпоставка за появата на инфлуенсърите и развиването на техните канали с хиляди последователи. Поради това, някои си купуват последователи, за да искат по-висока цена за създаване на рийл стори или пост. Цената на услугите, предлагани от инфлуенсъри до голяма степен зависи от броя на последователите, но и от някои други фактори. 

Другата страна в една маркетингова кампания са търговците и техните брандове. За тях обаче е по-важна продажбата на продуктите им и печалбата. 

Водени от целите и позицията на двете страни не рядко настъпват разминавания между инфлуенсърите и брандовете. Например един търговец на пътни чанти и куфари не се интересува много от броя на последователите на инфлуенсъра, а се интересува колко продажби ще реализира и каква печалба ще отчете от подобно взаимодействие.

Да, за бранда е определяща печалбата, а за инфлуенсъра е важен броя на последователите му. Но трябва да има допирна точка между създателите на рекламно съдържание и търговците, предоставящи продукти или услуги за рекламиране от,набиращите популярност, инфлуенсъри. 

От страна на търговците и собствениците на онлайн магазин даване на код за отстъпка е справедлив начин за колаборация със създатели на съдържание. Използването и прилагането на кода за отстъпка ще покаже колко ангажирана е последователската аудитория на създателите и разпространителите на рекламно съдържание. И това е така, защото една фирма се интересува от прихода, който ще отчете от съвместната работа със създателите на съдържание в инстаграм или в друг канал. 

 Промо кодът дава възможност на инфлуенсъра да монетизира канала си, промотирайки продукт или услуга на бранд. За марката е по-важно каква печалба ще реализира от продажби сред  хилядите последователи на рекламиращото лице. Използваният промо код е показател за умението на промоутъра да ангажира аудиторията си. Предоставянето на промо код от онлайн магазини може да Ви трупа суми като комисионни.

В последните години силно нарасна стремежът на всеки млад човек да се представя за инфлуенсър. Но пазарът ще си свърши работата и ще открои създателите на качествено и полезно съдържание от всички останали. 

Промоционалният код срещу промотиране на стоки си остава един от основните инструменти в маркетинг стратегиите на различните агенции. Промо кодът срещу реклама на услуги може да бъде средство за удовлетворителна колаборация между брандове и създадтели на полезно дигитално съдържание. Маркетинг кодът за отстъпка е идеален вариант за дългосрочно и изгодно сътрудничество между малки бизнеси и създатели на съдържание. Използването на специални кодове ще помогне да реализирате своя кауза или да подкрепите финансово кауза на сдружение или фондация!

Например за кауза насочена към превенция  на лимфен оток лимфедем на ръката можете да получите промо код за отстъпка срещу промотиране на продукт. С кода за отстъпка събирате средства за каузата си във формата на комисионни, а Вашите последователи и симпатизанти пазаруват с отстъпка.

Един примерен онлайн магазин предоставящ кодове за отстъпка срещу промотиране на продукти и изплащаш коректно събраните суми като комисионни. 

Ако си блогър, инфлуенсур или влогър и се вълнуваш от лайфстайл, можеш успешно да рекламираш в канала си аксесоари за обувки с промо код или афилиейт проследяващ линк

Автор: Мирослава Владимирова 



 



Популярни публикации от този блог

Скъсяване на крака след смяна на става - ортопедични стелки за изравняване

Колко стави годишно се сменят? Според Американския регистър за смяна на стави в САЩ годишно бройката на имплантираните коленни стави надхвърля 800 000, а на тазобедрените сменени стави надхвърля 1 милион Очакванията там са ортопедичните операции за ендопротезиране значително да нараснат. Според съществуващите регистри в Европа броят на сменените тазобедрени и коленни стави е висок. Броят на ставните операции за 2020г в някои страни може да се види в статистиката . На какво се дължи високият брой на протезирането?  Модерният свят с все-по голямо обездвижване е предпоставка за затлъстяване на населението. Трупаните излишни килограми натоварват прекомерно ставите и ускоряват тяхното износване. Стареенето и различни заболявания на ставите налагат необходимостта от ставна артропластика. Какви усложнения могат да се срещнат при протезираните пациенти? Често след смяна на колянна или тазобедрена става се наблюдава промяна в дължината на краката и куцане. Скъсяването на крака след ендопро...

Лимфедем на ръката - причини и терапии

  Какво е лимфедем? Лимфедемът е състояние на подуване поради задържане и натрупване на лимфна течност в тялото. Лимфните възли действат като дренаж в тялото и през тях преминава лимфата. Когато има отстранени или запушени лимфни възли се нарушава оттичането на лимфната течност. Лимфотокът е нарушен и лимфната течност започва да се натрупва в различни части на тялото. Най-често лимфна течност се задържа в ръцете и краката, но не е изключено да се застоява течност и в други части на тялото. Застоя и натрупването на лимфа предизвиква подуване на ръката. Това състояние на лимфен оток на ръката е лимфедем. Лимфедемът на ръката е заболяване, което прогресира без лечение и води до намаляване на подвижността, дегенеративни изменения на ставите и възпаления. От какво се получава лимфедем? Лимфедемът се развива в резултат на увредена и запушена лимфна система. Сред най-честите причини за поява на лимфедем на горен крайник са операциите и лечението на рак. Лимфедемът може да възникне...

Какво трябва да знаем за спането по корем?

Защо експертите по здравословен сън не препоръчват спането по корем? Голяма част от учените в сферата на здравословния сън не препоръчват позицията за спане по корем. Експертите твърдят, че спането по лице е най-неблагоприятната позиция за тялото, макар че за някои тази поза е предпочитана. Спането по корем е противопоказно при бебета до 1 година и носи риск от поява на синдром на внезапна детска смърт SIDS. Тази поза на спане е рискова и при бременни жени поради притискането на плода. Специалистите по съня са категорични, че спането по гръб или настрани е по-здравословно, защото тези позиции помагат за пълноценно възстановяване на мускулите на тялото и подпомагат подравняването на гръбначния стълб.  Кои са недостатъците на спането по корем? Някои от основните недостатъци при съня по лице са: - прекомерно натоварване на врата, което води до болка и скованост - напрежение в мускулите и прешлените на гърба, което поражда болки в кръста и гърба - притискане на вътрешните органи - нати...

Врастнал нокът - признаци и терапия

  Дефект или болестно състояние е врастналият нокът? Врастналият нокът е форма на болестно състояние на нокътя. Врастване на нокътя се наблюдава най-често при големия пръст на крака. Впиване на ръбовете на нокътната плочка най-често се среща при палеца. От забиването на нокътя кожата на пръста се възпалява и е възможно да се отделя секрет от възпаления участък. Болезнените нокти могат да предизвикат възпаление на кожата, зачервяване и болка. Забитите нокти могат да направят рана от растежа си в плътта около тях. Ненавременното лечение на запиващия се нокът може да причини инфекция и абцес. Какви са симптомите на врастналия нокът? Първите признаци на врастналия нокът са зачервяване, подуване и болка в областта на нокътя. При влошаване на впития нокът се наблюдава поява на допълнителна тъкан около нокътя и жълтеникав секрет, което може да причини последваща инфекция. При проява на подобни признаци от впит нокът медицинският преглед е препоръчителен! Как се диагностицира състо...

Еластично компресивна терапия

  Компресивната терапия се прилага за лечение на състояния, свързани с нарушено кръвообращение и не добро оттичане на лимфна течност. Еластична компресионна терапия се използва за лечение на увредени вени на ръцете и краката чрез носене на специални медицински чорапи и ръкави . Предназначението на този еластичен трикотаж е да се подпомогнат увредените вени, за да може да се осигури по-добро оттичане на кръвта. Чрез градуираната компресия на еластичните чорапи и ръкави се нормализира кръвообращението и се ограничава венозния рефлукс. Еластичното облекло с компресия подобрява раздвижването на лимфата и така се контролира отокът на краката и ръцете. Какви са видовете компресионно облекло? Най-използваното компресионно облекло са еластичните чорапи, които могат да бъдат с дължина до коляното или дължина по целия крак. Също така за терапия против задържане на кръв във вените  се използват и компресионни чорапогащници.  Все повече нараства носенето на компресивни ръкави за ел...