Пропускане към основното съдържание

Корпоративно дарителство - Фирмен базар с благотворителна кауза



Маркетинг и благотворителен фирмен базар 

С наближаването на края на годината и обичаните от всички ни празници някои фирми провеждат базари за подкрепа на някоя благотворителна кауза. Социалната ангажираност на фирмите и дарителството помагат за реализирането на различни каузи от неправителствените организации. Даряването на финансови средства събрани от фирмени базари може да бъде насочено и към различни лечебни заведения. Например събраната сума от проведения базар, за който са пакетчетата с домашно изпечени сладки, са насочени към ортопедично отделение в една столична болница. 

Основната цел на тези фирмени базари е да се съберат повече пари, които да бъдат дарени за някоя кауза или за подпомагане на друга дейност. 

За осъществяването на фирмен коледен базар организацията започва от средата на месец ноември. След обявяването на кампанията в организацията всеки служител, желаещ да се включи се записва. В зависимост от уменията на включилите се служители на базара присъстват домашно приготвени сладки, домашни банички, малки сувенири и други интересни творения от хората, работещи във фирмата.

Наред с продажбата на продукти с фиксирани цени е възможно и организирането на търг с явно наддаване. Например една хубава погача би могла да стартира на търга с първоначална цена от 100 лева и в края на търга цената й да достигне до 200 лева. Водеща е готовността на всеки един участник за дарение, а вкусната и красива питка е бонус за дарената от него сума.

Участието на служителите в едно такова събитие създава усещане за екипност и съпричастност с целите на компанията.

Организирането на вътрешни базари и даряване на средствата за каузи показва социалната ангажираност на компаниите и техните служители. Благотворителните инициативи повишават имиджа на фирмите сред обществеността и могат да привлекат нови клиенти. 

Фирмените базари се утвърждават като ефективна маркетингова стратегия за сплотяване на екипа и обща ангажираност на общността. Корпоративното дарителство ефективно подпомага реализирането на благотворителни цели.

Дарителството има важна роля в развитието и израстването на обществото. Корпоративните дарения укрепват социалната солидарност, носят удовлетвореност и усещане за социален принос. Помагането чрез пари, време или умения оказва положително въздействие върху индивидуалното развитие на хората.  

Правенето на добро за другите носи положителни емоции на щастие и радост. Редовното включване в дарителски инициативи и събития спомага за личностното израстване и задълбочени социални взаимоотношения.



Популярни публикации от този блог

Какви са рисковете от това да не верифицираш на време акаунта си в eToro и защо ежегодната верификация е важна?

  Какво представлява верификацията на акаунт в eToro ? Верификацията на акаунт в eToro е процес на проверка на вашата самоличност и информация за финансовия ви статус. Това е изискване за всички регулирани финансови платформи и служи за: => Защита на средствата и сигурността на акаунта. => Спазване на международни регулации KYC (Know Your Customer) и AML (Anti-Money Laundering). => Поддържане на актуални документи за самоличност и доказателство за адрес. Защо eToro изисква ежегодна верификация ? eToro провежда ежегодни проверки на акаунтите, за да гарантира: =>  Актуализация на документи - л ичните карти, паспортите и доказателствата за адрес имат срок на валидност и трябва да бъдат обновявани редовно. =>  Проверка на източника на средства - п латформата гарантира, че депозираните средства идват от легални източници. =>  Повишена сигурност - р едовните проверки намаляват риска от измами, кражби или неоторизиран достъп до акаунта. Какв...

Какво представлява AI агентът и защо променя начина, по който пазаруваме?

Какво представлява AI агентът и защо променя начина, по който пазаруваме? AI агентът е не просто цифров инструмент, а интелигентен помощник, който може самостоятелно да събира информация, да анализира варианти и да изпълнява задачи вместо нас. Представете си го като личен онлайн асистент, който знае какво харесвате, какво ви трябва и кога е най-добрият момент да го купите. Как работи AI агентът? Той наблюдава нашите предпочитания, прави избори, сравнява оферти и дори може автоматично да завършва поръчки. Това превръща онлайн пазаруването в бързо, персонализирано и почти напълно автоматично изживяване. 👗 Пазаруване на дрехи с AI агент AI агентът може: да знае точния ви размер и стил; да подбира подходящи модели; да намира най-добрите цени и промоции. Пример: „Има намаление на яке в твоя стил и размер. Да го поръчам ли?“ 💄 Пазаруване на козметика Той може: да подбира продукти според типа кожа; да следи кога даден продукт свършва; да намира алтернативи и о...

Компресивни ръкави – кога и как да изберем правилния модел компресивен ръкав?

Кога се използват компресивни ръкави?  Компресивните ръкави са важен помощник в профилактиката и лечението на лимфедем, венозна недостатъчност и следоперативни състояния. Медицинските ръкави с компресия подпомагат оттичането и циркулацията на кръвта и лимфата и те изпълняват ключова терапевтична роля, когато са подбрани и носени правилно.  Носене на компресивните ръкави се препоръчва в следните случаи: След хирургично отстраняване на лимфни възли – например при операции за рак на гърдата След лъчетерапия , която може да увреди лимфните съдове и да увеличи риска от лимфен застой При вече установен лимфедем – за контрол и поддържане на резултатите след дренаж При венозни проблеми – хронична венозна недостатъчност или подуване на крайниците При спортни натоварвания – за подобряване на кръвообращението и намаляване на умората в мускулите Носенето на компресивен ръкава не се препоръчва при: Непоносимост към вложените материали Диабетна невропатия и ангиопатия...