Моята двудневна екскурзия в Милано с настаняване в хотел Grand Barone Di Sassj
За планираната семейна екскурзия в Милано търсихме хотел с добра локация за лесно и бързо придвижване до катедралата и другите забележителности на този град. Също така търсихме място за настаняване от среден ценови клас с включена закуска. Водени основно от тези два критерия се спряхме на хотел Barone Di Sassj и си направихме резервация през платформата booking.
Изчетохме не малко отзиви и бяхме подготвени за условията в този хотел.
Местоположението на хотела е много удобно за придвижване с обществен транспорт, защото в близост е метростанция Rondo. Хотелът не е реновиран скоро и още с влизането се усеща лека миризма на старо.
На кратко разстояние има и голям супермаркет, а точно срещу хотела има пицария с вкусни пици.
Стаята не беше малка, подът беше с мокет и стара мебелировка. Имаше голямо легло и беше удобно за спане, което не е маловажно и не ставахме с болки в гърба, както ни се случвало в други хотели. Интериорът на стаята включваще гардероб, маса с телевизор и малка масичка с фотьоил. Стаята беше с изглед към входа и главната улица. По обзавеждането в санитарното помещение стаята е пригодена за хора с увреждания, но ние бяхме настанени в нея поради липса на други свободни стаи.
Осветлението в стаята е много слабо и светлината не беше достатъчна.
Банята беше голяма и имаше душ кабина, която не беше направена много добре. Водата не се оттичаше и стигаше до коридора, с което мокетът прогизна пред това санитарно помещение.
До тоалетната и в кабината за къпане имаше монтирани съоръжения за хора с увреждания, което си е достъпна среда за гости на хотела с такива потребности. Това е плюс за хотела по отношение на хора с нарушена двигателна активност.
Тоалетни принадлежности бяха заредени, а хавлиите ни се сменяха ежедневно, въпреки че имахме само 2 нощувки.
Ресторантът в хотела е с приятна обстановка и ние в него закусвахме. В пакета си имахме включена закуска и тя беше обилна, разнообразна и вкусна. Също така имаше достатъчно напитки като чайове, кафета, сокчета и вода / овкусена с плодове и натурална /
Обслужващият персонал в ресторанта е любезен и съдейства на гостите за всякакви въпроси относно храната и напитките.
В хотелът има няколко зали за различни събития. По време на нашия престой имаше група от Индия, която провеждаше обучения по рисуване с къна по ръцете.
Хотелът има нужда от подобрения, но добрата локация и ценовия клас го превръщат в предпочитано място за настаняване в Милано.