Търсене в този блог
Абитуриентски балове и бални обувки
Рефлексотерапия на стъпалата
С какво се характеризириа рефлексотерапията на стъпалата?
Д-р У. Фицджералд се приема за основоположник на рефлексотерапията и през годините се доказва лечебното повлияване на различни заболявания чрез точков масаж на краката. С рефлексния масаж на краката се подобрява обмяната на веществата, ускорява се кръвообращението в долните крайници, стимулира се периферната нервна система.
Оказването на натиск върху точките на ходилата намалява болката в краката и създава усещане за релакс. Рефлексната терапия активизира снабдяването на тъканите с кислород и подпомага оздравителните процеси в организма.
Акупресурният масаж на краката е масажна техника, с която се въздейства върху активните точки на ходилата. Масажът с натиск върху точките на стъпалата се нарича още рефлексен масаж. Терапията за подобряване на общото здраве чрез акупресурен точков масаж на ходилата се нарича рефлексотерапия.
Как се прави рефлексен масаж на стъпалата?
Рефлексен масаж на стъпалата се прави чрез натиск с ръка от масажист или с рефлексни масажори за крака. Използването на масажор за крака за рефлексотерапия е лесно и може да се прави акупресурен масаж у дома, в офиса или на открито.
Стъпването върху точковите масажори за крака и бавното придвижване върху тях осигурява умерен натиск върху стъпалата. Редовното масажиране с рефлексен масажор намалява болката в краката и облекчава мускулното напрежение в краката. Акупресурният натиск върху пръстите на краката, възглавничките и цялото ходило подпомага възстановяването на периферните нерни коренчета и подобрява подвижността.
Рефлексотерапия върху ходилата може да се осъществява и чрез специални масажни подложки за точков масаж на краката. Стъпването и ходенето върху масажиращи стелки подложки прави приятен точков масаж на краката.
Какво трябва да имаме в предвид при рефлексната терапия с масажори и масажни подложки?
Различните уреди за рефлексен масаж могат да окажат различен по сила натиск върху активните точки на стъпалата.
За рефлексен масаж у дома са подходящи силиконовите масажни подложки, които осъществяват лек до умерен натуск върхи зоните на крака.
За акупресурен масаж в домашни условия или на открито са подходящи пластмасовите точкови масажори, които упражняват умерен натиск върху точките. Тези шиацу масажори за стъпала са подходящи за рефлексна терапия при плоскостъпие и увеличаване на мускулната сила за поддържане в анатомична позиция ходилата.
С най-голяма сила на натиск върху зоновите точки са масажните пътеки с камъчета. Те най-често се използват в терапевтичните кабинети и в специализираните болници за възстановяване и рехабилитация.
Какви са ползите от рефлексния масаж на краката?
Редовният масаж върху точките на стъпалата подобрява общия ни здравен статус. Прилагането на рефлексна терапия подпомага възстановяването при нарушена функция на някои органи и ситеми. Акупресурата върху периферни нервни на пръстите и краката стимулира възстановяването им и подобрява подвижността им. Точковият шиацу масаж ускорява кръвообращението и осигуряването на повече кислород и полезни вещества за клетките и тъканите. Рефлексологията помага за намаляване и облекчаване на болката.
Регулярният масаж на краката ни създава усещането за релакс и лекота и едновременно подобрява функциите на цялото ни тяло.
Присъствието на масажор за крака или масажна подложка ни спестява време за посещение в салон и е финансово по-изгодно за правенето на точков масаж от комфорта на собствения ни дом или офис!
Автор: Мирослава Владимирова
Софтуер за рекламиране на брандове
Как да намеря хора, които да рекламират бизнеса ми?
Има различни софтуери за рекламиране на бизнеси в различни сфери с помощта на промоутъри. Рекламното лице препоръчва марката Ви сред определена аудитория в интернет.
Някои онлайн магазини имат заложена от платформата афилиейт програма за партньорство. Но всичко зависи от собствениците на електронните магазини дали ще ползват активно партньорска афилиейт програма или не.
Ако един собственик на онлайн магазин не е много наясно с начина на работа на собствената си афилиейт програма, може да регистрира магазина си в платформа за рекламодатели. Една такава платформа е АдСкаут, в която всеки е-магазин може да се регистрира.
След добавяне на магазина в платформата промоутърите могат да си изберат различни продукти, които да рекламират и да продават сред последователите си чрез проследяващи афилиейт линкове.
За онлайн магазините в AdScout има голяма възможност да бъдат избрани от промоутър, който да ги рекламира и допринесе за повече продажби на бранда.
Използването на този софтуер за афилиейт е подходящ за всеки бизнес със страница, който желае да бъде рекламиран от инфлуенсър, блогър или друг промоутър. Представянето на бизнес страницата в тази партньорска програма увеличава възможностите на рекламните лица да стигнат до Вас и да популяризират дейността Ви.
Къде да търсим брандове за реклама в каналите си?
Регистрирането като промоутър в AdScout улеснява намирането на предпочитана марка и рекламирането й пред последователи и приятели.
За професионалните инфлуенсъри платформата дава възможност да се рекламират регистрираните брандове в собствени канали и медии. Дори има опция за отбелязване на инфлуенсърите, занимаващи се професионално с реклама на стоки или услуги.
В платформата adscout можеш да се регистрираш като промоутър и да създаваш препоръки за реклама дори и да не си инфлуенсър. Членуването в различни групи е удачна възможност за споделяне на рекламен проследяващ линк.
В платформата лесно се създава препоръка и се генерира проследяващ афилиейт линк. Този линк може да бъде споделен във фейсбук група, в блог или в собствена страница. Промоутърите сами преценяват на кои места да рекламират различните брандове с цел осуществяване на повече поръчки през линка.
Направените поръчки или транзакции през тези споделени линкове носят пари за промоутъра под формата на комисионни. Тези комисионни се трупат и според условията на сайта се изплащат на рекламиращото лице.
Тези платформи за афилиейт дават възможност да си следим поръчките/транзакциите във всеки един момент. Рекламиращите могат да правят бърза справка за баланса, след влизане в акаунта.
Партньорската програма на АдСкаут дава възможности за лесно партниране между различни бизнеси и инфлуенсъри блогъри и други промоутъри. Рекламирането на един онлайн магазин може да носи добри и постоянни доходи за промоутъра. Липсата на ограничения за брой препоръки или брой рекламирани магазини е голям плюс за промоутърите.
Автор: Мирослава Владимирова
Точков масаж на ходилата и акупресура
Какво е акупресура на ходилата?
Точковият масаж се прилага за терапия и профилактика на заболявания чрез натиск върху точки на ходилата. Акупресурата или точковия масаж се прави от древността за повлияване на различни състояния и подобряване на общото здраве. Точките на ходилата са свързани с различни органи и чрез тяхното масажиране с натиск се подобрява функционирането им.
Акупресурата е вид рефлексна терапия на стъпалата, която се прави с уреди за рехабилитация. Рефлексният масаж стимулира нервните окончания и подобрява тяхната функция. Акупресурата повишава мускулния тонус и влияе благоприятно върху кръвообращението.
Какви уреди се използват за точков и рефлексен масаж?
За правене на точков масаж за рефлексна терапия на ходилата се използват различни рехабилитационни инструменти като масажори и подложки за точков масаж.
За акупресура на стъпалата и пръстите на краката се използват масажни подложки, които при стъпване или ходене оказват натиск върху точките на ходилата.
Дизайнът на масажорите за точков масаж позволява хубаво прилягане към стъпалата и оказване на лек натиск върху точките.
Масажорите и стъпките за точков масаж се използват във възстановителните центрове, но могат да се използват и в дома. Зоновият масаж с натиск облекчава мускулното напрежение и тонизира мускулите. Редовните точкови масажи облекчават болката в краката и повлияват изтръпванията в областта на ходилата. Акупресурата намалява умората и стреса и подобрява благосъстоянието на целия организъм.
Как се прави точков масаж или акупресура?
Акупресурата не рядко е наричана акупунктура без игли.
Рефлексният масаж с акупресурен масажор се прави като ходилата се движат върху ролките, оказващи натиск върху краката.
Масажирането на ходилата с акупресурните подложки става чрез стъпване и ходене върху тях. Точковите подложки за масаж позволяват правене на упражнения върху тях за рефлексен натиск върху предната или задната част на ходилата.
Редовните масажи облекчават болката и умората в краката. Също така точковите масажи намаляват сковаността на стъпалата като стимулират мускулите.
В кои случаи не се препоръчва рефлексен масаж?
Точкови масажи с натиск не се препоръчват при диабет, рани по краката, разширени вени и други специфични състояния.
За да сме сигурни, че една терапия е подходяща за нас, е препоръчително да се консултираме с физиотерапевт и рехабилитатор.
Какви са ползите от масажа с натиск?
Акупресурата подобрява лошата циркулация на кръвта в краката. Повишеното количество кислород в кръвта ускоряват по-бързото възстановяване на меките тъкани и подобряват функцията на клетките.
Масажирането с масажори и подложки за рефлекс стимулират мускулите и функционирането на периферните нерви.
Рефлексната терапия повлиява хормонален дисбаланс и подпомага ендокринната ни система.
Точковите масажи релаксират краката и подобряват общото ни здравословно състояние.
Масажът на ходилата с натиск има огромна полза за отпускане и тонизиране на мускулите. Редовният точков масаж стимулира периферната нервна система и подобрява функциите на нервните коренчета. Акупресурата подобрява кръвообращението и циркулацията на течности в организма.
Редовните рефлексни масажи на ходилата подобряват баланса ни и стабилността в походката.
Професионални масажори и масажни стъпки за правене на точков масаж всеки ден от комфорта на собствения ни дом.
Автор: Мирослава Владимирова
Реклама на онлайн магазин с промоутър - афилиейт маркетинг в България
Що е то афилиейт маркетинг и как се развива в България?
Афилиейт маркетингът е промотиране на стоки или услуги в дигиталното пространство чрез генериран линк за проследяване. Промоутърите правят реклама на онлайн магазини чрез създаване на съдържание като видеа, постове,статии и пр. С включването в афилиейт програма всеки партньор по програмата има възможност да печели пари под формата на комисионна.
Колкото по-активен е един промоутър, толкова повече ще печели като афилиейт партньор на онлайн магазин. Пускането на ангажиращи постове или видеа през 2-3 дни в собствени канали и в каналите на рекламирания онлайн магазин гарантира успешна колаборация между промоутъра и е-магазина.
В България сякаш афилиейт маркетингът не е достатъчно развит и една от причините е, че не всички онлайн магазини предлагат афилиейт програми. Също така е-магазинът може да има афилиейт, но да не работи по партньорска програма с промоутъри.
Как да разбера дали един онлайн магазин работи с промоутъри афилиейти?
Препоръчително е всеки желаещ да се включи в партньорска програма на един онлайн магазин да се свърже с него и да разбере работят ли с промоутъри афилиейт партньори. Това, че виждаме Афилиейт в един е-магазин не е гаранция, че той работи с партньори по тази програма.
Получавайки потвърждение от конкретния магазин за практикуване на афилиейт маркетинг, можем да се захванем за промотиране на стоки и услуги в различните си канали.
Как става включването на промоутър в партньорска програма на един електронен магазин?
След като имаме потвърждение от електронния магазин за развиване на афилиейт маркетингова програма, можем да си направим регистрация в този сайт.
След създаване на акаунт в онлайн магазина в повечето случаи се изчаква одобрение и активиране на статуса ни.
И когато вече е налична афилиейт активацията ни на регистриран клиент, тогава можем да влезем в акаунта си и да генерираме проследяващ линк. Активирането на афилиейта от магазина стартира и дейността на промоутъра за реклама на продукти или стоки.
Този проследяващ линк можем да го сложим в различни наши канали с последователи. Например един блогър може да постави афилиейт линка в статия и така да генерира комисионни. Всяка продажба, осъществена в онлайн магазина през неговия линк, му носи печалба.
Един инфлуенсър например може да направи видео на избран от него продукт от магазина и да постави проследяващ линк. Така аудиторията на инфлуенсъра може да му трупа комисионни при поръчки в онлайн магазина през линка му. Под постове дторита и пр също може да се поставя такъв линк на афилиейт програма.
Афилиейт маркетинга е печеливш за администратори на развити групи във фейсбук. Например в група за пътешествия успешно може да се промотират стоки или услуги, свързани с общия интерес на членовете.
Например един създател на съдържание за масажи може да се включи в афилиейт програми на магазини, предлагащи стоки за масаж.
Успешните промоутъри на онлайн магазин или афилиейт платформи печелят от креативното си съдържание, с което постоянно ангажират последователите си.
Печели ли се от афилиейт маркетинг в България?
Да, печели се стига да си напорист, креативен и постоянен промоутър. Ако си мислиш, че само с един линк ще си докарваш удовлетворителни доходи, се лъжеш. Резултатите от активната работа идват след време и след регулярно споделяне на проследяващ афилиейт линк.
Ако искаш да промотираш един продукт или услуга, трябва задълбочено да ги познаваш и да създаващ интересно и полезно съдържание.
Изтъкването на различните детайли в различни, ангажиращи аудиторията, постове и видеа, носи резултат и с времето ще го видиш. Но трябва да не се отказваш и да си търпелив!
Онлайн магазините ценят своите афилиейт партньори и повечето от тях в зависимост от оборота на афилиейта увеличават процента на комисионната му. А също така създателите на съдържание и промоутъри могат да получават и допълнителни бонуси.
От афилиейт партньорството се печели, но трябва да се работи много и всеотдайно. Всеки желаещ да стане афилиейт партньор трябва да е наясно, че комисионните не идват веднага.
Колкото по-постоянен е един създател на съдържание и колкото по-задълбочено промоутърът представи един продукт или услуга пред аудиторията си, толкова повече ще печели.
Партньорски програми за печелене на пари в интернет
Включването в партньорски програми на онлайн магазините дава възможност за печелене на пари в интернет. След регистрацията в е-магазина доходите за промоутъра идват от поръчките транзакциите, направени от генерираните линкове за проследяване.
Комисионните на онлайн магазините са различни и всеки с активна афилиейт програма ги публикува на видно място или ни запознава с тях след регистрация.
Включването в партньорска програма, постоянната и упорита работа може да носи допълнителен доход в личния и семейния ни бюджет.
Различните платформи за афилиейт дават възможност да си следим поръчките/транзакциите във всеки един момент. Рекламиращите могат да правят бърза справка за баланса, след влизане в акаунта. Рекламирането на един онлайн магазин може да носи добри и постоянни доходи за промоутъра.
Партньорската програма на Клио МВ ЕООД дава възможности за рекламиране на избрани продукти от блогъри, инфлуенсъри или клиенти и осигуряване на допълнителен доход като комисионна от всяка поръчка направена през генерирания и проследяващ афилиейт линк.
Бързи отговори на въпросите, относно включване в партньорската програма на е-магазина, отчитането на поръчките/транзакциите и проследяване на комисионните, може да намерите във видеото
Автор: Мирослава Владимирова
Уебинар маркетинг и как онлайн събитие може да помогне за промотиране на бизнеса ни
С какво се характеризира уебинарът?
Уебинарът е онлайн събитие, провеждано чрез софтуери за видео срещи. Най-голямото предимство за участниците на такова уеб събитие е, че всеки участник може да слуша и гледа от комфорта на дома или офиса си. Заинтересованите участници от темата на уебинара имат възможност да спестят време и средства, за да участват.
Уебинарът дава много предимства и за организаторите на едно онлайн събитие. Организаторите на уебинар не е необходимо да резервират зали за участниците или да изразходват средства, които биха могли да бъдат спестени.
Уебинарите дават възможност на организаторите лесно да се свържат с аудиторията си без значение местоположението на географската карта на едната или другата страна.
Онлайн събитията са интерактивни със своята възможност за бързо и лесно предаване, получаване и обсъждане на информацията. Уебинарът се провежда "на живо" чрез системи за онлайн събития и участниците могат да се включват по време на уебинара.
Как се организира един уебинар?
За организирането на едно онлайн събитие се използва софтуер или платформа за срещи. Уебинарите информират аудиторията си предварително за деня и часа, като предоставят и линк за желаещите участници.
Уебинарът може да бъде безплатен и да е достъпен за всички, които имат интерес към темата на събитието. Например Фондация "Америка за България" провежда безплатни уебинари за обсъждане на проектите си.
Но един уебинар може да бъде платен и насочен към конкретна аудитория и подбрани членове. Организаторите на платено онлайн събитие също предварително уведомят аудиторията си и предоставят линк за записване.
Може ли един уебинар да се използва като канал за промотиране на собствен бизнес?
Да, уебинарът дава възможност за промотиране на услуга или стока.
Популяризирането на бизнеса в провежданото онлайн събитие може да стане след информиране на организаторите и тяхното съгласие. Недопустимо е без изрично съгласие на уебинарите, да се прави реклама на марка или бранд.
В зависимост от темата на онлайн събитието и начина ма поднасяне на информацията, един бизнес може да информира участниците за това, което предлага. И такова промотиране ще е в унисон с уебинара.
Например на уебинара, с обсъждане на проект Развитие на туризма в Северозападна България и по поречието на река Дунав, аз разбрах за интересна туристическа услуга в региона.
На събитието Сдружение Винтидж Вийкълс Видин промотира предлагана от тях туристическа услуга и я поднесе в пълен синхрон с целите на онлайн събитието. Уместното представяне на туристическата услуга осведоми всички ни и провокира интереса на някои от нас. Представена по този подходящ начин дори можеше да намери партньори за съвместно кандидатстване по проекта на уебинара.
С напредъка на технологиите и предимствата на уебинарите онлайн събитията ще намират все по-голяма популярност. Организирането на уебинари подсилват маркетинговата стратегия на един бизнес. Уебинарите улесняват комуникацията между организатори и участници и спомагат за взаимодействие между бизнесите. Уебинарът би бил удачен начин за промотиране на кауза и набиране на средства за нея.
Стратегията за уебинар маркетинг увеличава аудиторията и повишава ангажираността на последователите. Маркетинговият уебинар подобрява разпознаваемостта на марката и бранда. Уебинарите дават възможности за намиране на бизнес партньори или откриване на нови дарители. Интерактивният характер на уебинара го превръща в успешна маркетингова техника!
Автор: Мирослава Владимирова
Реклама с промоционален код
Маркетингът като термин датира от XX век и до ден днешен търпи развитие. В най - общи линии маркетингът е съвкупност от предприети действия, с които да се повлияе върху потребителите и те да закупят стоки или услуги от рекламираната фирма.
Първоначално маркетингът се е свързвал с проучване на пазара и потенциалните възможности за предприятията да пласират своите продукти и услуги на този пазар.
Един от основните инструменти на маркетинга е промоционалният код за отстъпка. Промо кодът помага за промотиране и утвърждаване на търговска марка и нарастване на покупката на стоки и услуги.
Едно от основните действия на маркетинга е рекламата или популяризирането на продукт или услуга. Брандовете все повече си партнират със създатели на съдържание например блогъри, за да ескалират известността и разпознаваемостта на съответната търговска марка. За успеха на една рекламна кампания съществен фактор е достигането до голяма целева аудитория и последвалите действия от споделеното съдържание сред последователите.
Чрез промо код за отстъпка един успешен блогър може да монетизира блога си. Например за писането на статия за определен продукт или услуга за даден онлайн магазин, блогърът може да се договори за промо код със собственика на бизнеса. Използването на кода за отстъпка от последователите му може да му трупат суми, които да му бъдат изплащани като комисионни. Поставянето на линк в блог статия ще увеличи трафика към конкретен сайт или продукт, срещу което блогърът може да си осигури доходност.
Предоставянето на код за отстъпка за последователите на блогъра е добър вариант за дългосрочна колаборация. Прилагането на кода може да бъде взаимоизгодна съвместна работа между създателите на текстови услуги и онлайн магазини.
Промо кодовете могат да бъдат доходоносен инструмент и за администратори на групи във фейсбук с голям брой членове. Някои администратори предпочитат марките да заплатят определени суми, срещу рекламна публикация в тяхната група. Повечето брандове и страници предпочитат да си спестят такава неаясна инвестиция, защото тяхната цел е масово реализиране на продадени услуги и стоки, а не само трафик.
Маркетинг промо кода може да намери приложение и в събирането на средства за сдружения или фондации. Договаряйки се с онлайн магазин, предлагащ продукти свързани с целите или каузата на ЮЛНЦ, тези нестопански организации ще намерят лесно нови дарители. Почти всеки бизнес ще се съгласи да дарява сумите, натрупани от използването на предоставения промо код за отстъпки сред членовете на различните организации.
Рекламата като маркетингова услуга се оказа предпоставка за появата на инфлуенсърите и развиването на техните канали с хиляди последователи. Поради това, някои си купуват последователи, за да искат по-висока цена за създаване на рийл стори или пост. Цената на услугите, предлагани от инфлуенсъри до голяма степен зависи от броя на последователите, но и от някои други фактори.
Другата страна в една маркетингова кампания са търговците и техните брандове. За тях обаче е по-важна продажбата на продуктите им и печалбата.
Водени от целите и позицията на двете страни не рядко настъпват разминавания между инфлуенсърите и брандовете. Например един търговец на пътни чанти и куфари не се интересува много от броя на последователите на инфлуенсъра, а се интересува колко продажби ще реализира и каква печалба ще отчете от подобно взаимодействие.
Да, за бранда е определяща печалбата, а за инфлуенсъра е важен броя на последователите му. Но трябва да има допирна точка между създателите на рекламно съдържание и търговците, предоставящи продукти или услуги за рекламиране от,набиращите популярност, инфлуенсъри.
От страна на търговците и собствениците на онлайн магазин даване на код за отстъпка е справедлив начин за колаборация със създатели на съдържание. Използването и прилагането на кода за отстъпка ще покаже колко ангажирана е последователската аудитория на създателите и разпространителите на рекламно съдържание. И това е така, защото една фирма се интересува от прихода, който ще отчете от съвместната работа със създателите на съдържание в инстаграм или в друг канал.
Промо кодът дава възможност на инфлуенсъра да монетизира канала си, промотирайки продукт или услуга на бранд. За марката е по-важно каква печалба ще реализира от продажби сред хилядите последователи на рекламиращото лице. Използваният промо код е показател за умението на промоутъра да ангажира аудиторията си. Предоставянето на промо код от онлайн магазини може да Ви трупа суми като комисионни.
В последните години силно нарасна стремежът на всеки млад човек да се представя за инфлуенсър. Но пазарът ще си свърши работата и ще открои създателите на качествено и полезно съдържание от всички останали.
Промоционалният код срещу промотиране на стоки си остава един от основните инструменти в маркетинг стратегиите на различните агенции. Промо кодът срещу реклама на услуги може да бъде средство за удовлетворителна колаборация между брандове и създадтели на полезно дигитално съдържание. Маркетинг кодът за отстъпка е идеален вариант за дългосрочно и изгодно сътрудничество между малки бизнеси и създатели на съдържание. Използването на специални кодове ще помогне да реализирате своя кауза или да подкрепите финансово кауза на сдружение или фондация!
Например за кауза насочена към превенция на лимфен оток лимфедем на ръката можете да получите промо код за отстъпка срещу промотиране на продукт. С кода за отстъпка събирате средства за каузата си във формата на комисионни, а Вашите последователи и симпатизанти пазаруват с отстъпка.
Един примерен онлайн магазин предоставящ кодове за отстъпка срещу промотиране на продукти и изплащаш коректно събраните суми като комисионни.
Ако си блогър, инфлуенсур или влогър и се вълнуваш от лайфстайл, можеш успешно да рекламираш в канала си аксесоари за обувки с промо код или афилиейт проследяващ линк.
Автор: Мирослава Владимирова